روش های سرمایه گذاری

فهرست مطالب

چه گزینه هایی برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری وجود دارد ؟

اگر شما یک فرد تجاری یا مدیر هستید که قصد مهاجرت به کانادا را دارید ، دولت های استانی و فدرال کانادا گزینه های مختلفی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد روند مهاجرت کانادا را سریع دنبال کنید.

مهاجرت تجاری به کانادا : مقدمه

از طریق برنامه های مهاجرت در بخش تجاری کانادا ، کانادا قصد دارد افرادی را جذب کند که توانایی قابل توجهی برای کمک به اقتصاد کانادا دارند. این برنامه ها با هدف ارتقا development توسعه اقتصادی و بهبود بازار کار از طریق جذب سرمایه گذاران ، کارآفرینان و افراد خود اشتغالی از خارج از کانادا با سرمایه های خطر پذیر موجود ، تیزهوشی قابل توجه تجاری و مهارت های کارآفرینی ارائه می شود.

مهاجرت در بخش تجاری و سرمایه گذاری همچنین با استقبال از اتباع خارجی که با آن بازارها و نیازها و آداب و رسوم منحصر به فرد آنها آشنا هستند ، به دنبال توسعه فرصت های تجاری جدید در کانادا و بهبود دسترسی کانادا به بازارهای در حال رشد خارجی است.

اگر این گزینه برای تجربه و اهداف شما مناسب باشد ، چندین مسیر مهاجرت وجود دارد که می توانید از آنها انتخاب کنید. بسته به جایی که قصد اقامت دارید ، می توانید از طریق یکی از برنامه های ارائه شده توسط یک استان خاص مانند برنامه های مهاجرت تجاری کبک یا دولت فدرال ، درخواست دهید. با شروع یک ارزیابی رایگان ، بررسی گزینه های خود را شروع کنید و ما خوشحال خواهیم شد که گزینه های موجود در این برنامه مهاجرتی را به شما ارائه نماییم.

برنامه های مهاجرتی سرمایه گذاری

مهاجرت خود اشتغالی
این برنامه ها به افراد خود اشتغالی با تجربه قابل توجه در برخی از مشاغل اجازه می دهد تا درخواست مهاجرت کانادایی را ارائه دهند.

مهاجرت کارآفرین
افرادی که دارای ارزش خالص خاص و تجربه مدیریت کسب و کار خاصی هستند و قصد دارند در کانادا شغلی را اداره کنند ممکن است بتوانند درخواست خود را ارائه دهند.

مهاجرت سرمایه گذار
این برنامه های مهاجرتی برای افرادی است که دارای ارزش خالص مشخص و سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا هستند.

نامزدی استانی
بسته به استان ، تعدادی از برنامه های مهاجرتی برای کسانی که می خواهند در این استان فعالیت کنند ، ممکن است در دسترس باشد.

ویزای کارآفرینی Start-Up
با بودجه و حمایت از یک سازمان سرمایه گذاری کانادایی تعیین شده ، افرادی که برنامه ای برای یک تجارت منحصر به فرد دارند ممکن است بتوانند این ویزا را دریافت کنند.

 

پاسخ به سوالات شما

بسته به میزان وجوهی که برای سرمایه گذاری در کانادا در دسترس دارید ، ممکن است تعدادی گزینه در دسترس شما باشد. به عنوان مثال ، برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک به افراد اجازه می دهد تا با سرمایه گذاری منفعلانه و تضمین شده توسط دولت به کانادا مهاجرت کنند. اگر به دنبال سرمایه گذاری فعال تری هستید ، تعدادی برنامه کارآفرین و نامزد استانی برای مهاجرت در دسترس است که شما را به سرمایه گذاری و فعالیت در کانادا ملزم می کند. همچنین ممکن است بخواهید برنامه ویزا راه اندازی کارآفرین را کشف کنید. از آنجا که گزینه های زیادی در دسترس شما قرار دارد ، ما شما را تشویق می کنیم که یک ارزیابی رایگان را پر کنید تا از تجربه گسترده ما استفاده کنید و گزینه های خود را با یک متخصص در میان بگذارید.

تجربه مدیریت و مالکیت تجاری شما ممکن است شما را برای تعدادی از گروه های کارآفرین در برنامه های نامزد استانی و در سطح فدرال ، یا برنامه های مهاجرت تجاری که توسط کبک ارائه می شود واجد شرایط کنید. با شروع یک ارزیابی رایگان ، از دانش صمیمی ما در مورد این برنامه ها بهره ببرید.

هر استان از طریق برنامه های نامزدهای استانی خود مهاجرت کارآفرینان و مدیران بازرگانی را تشویق می کند. این برنامه ها مستلزم این است که شما سرمایه خود یا توانایی های مدیریتی خود را در مشاغل مستقر در یکی از استان های کانادا سرمایه گذاری فعال کنید. بسته به اینکه کدام استان را برای خانه جدید کانادایی خود در نظر گرفته اید ، تعدادی برنامه وجود دارد. ما از شما استقبال می کنیم که ارزیابی رایگان خود را آغاز کنید تا بتوانیم بهترین گزینه را برای شما تعیین کنیم.

کانادا بر اساس موفقیت و شهرتی که در رشته خود ایجاد کرده اند ، از افراد مستقل در زمینه های مختلف استقبال می کند. این رشته ها از کشاورزی گرفته تا دو و میدانی تا هنر متغیر است. همین امروز ارزیابی رایگان خود را شروع کنید تا بفهمید آیا تجربه خود اشتغالی شما را واجد شرایط یکی از برنامه های مهاجرت خود اشتغالی می کند یا خیر.